Szakembereink

Belina Katalin

konduktor-tanító, rehabilitációs szakember, az alapítvány vezetője

  • Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (2000)
  • Alapozó Terápia továbbképző tanfolyam (2007)
  • TSMT (2008, 2016)
  • Európa Akadémia, kineziológia (2010)
  • Debreceni Egyetem, Orvos és Egészségtudományi Centrum (2012)
  • DSZIT (Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia) (2015)
Az alapítványt 2007-ben hoztam létre abból a célból, hogy Dél-Pesten is legyen egy fejlesztő központ. Hiszen mindaddig bármiféle mozgásfejlesztésért Budára a Pető Intézetbe vagy más korai fejlesztő központba kellett innen a környékről vinni a gyerekeket.

Szakmai tapasztalatom széleskörű, 1996 óta foglalkozom mozgássérült, tanulásban akadályozott, autista, megkésett beszéd- és mozgásfejlődésű gyerekekkel. Tapasztalataimat Magyarországon és külföldön szereztem.

Magyarországon a Pető Intézetben, valamint normál és speciális általános iskolákban, és egy autista gyerekeket fejlesztő alapítványnál dolgoztam konduktorként, mozgásterapeutaként.

Külföldön Európa-szerte konduktív pedagógiai foglalkozásokat tartottam, és a szülőket tanítottam arra, hogy hogyan tudnak a gyerekeikkel a leghatékonyabban foglalkozni. Mexikóban egy rehabilitációs központ konduktív pedagógiai részlegének vezetőjeként az ott folyó szakmai munkáért voltam felelős. Kanadában, Edmontonban a konduktív pedagógia bemutatása, meghonosítása volt a feladatom.

Jelenleg is egy nemzetközi csoport (No Ordinary Journey Foundation) tagja vagyok, amelyben konduktorként és rehabilitációs szakemberként veszek részt. A karitatív egyesület célja a világ elmaradt térségeiben élő halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek segítése, szüleik és szakembereik képzése és támogatása.

Orsolyák Anna

konduktor-tanító

  • Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (2009)
A Pető Intézetben végeztem, konduktor-tanító szakon. A képzésem során mindenféle életkorú és diagnózisú gyermekkel találkoztam, sok időt töltöttem az integrált óvodás csoportban is.

A főiskola után dolgoztam külföldön, és Magyarországon is. Szakmai tapasztalatom nagy részét halmozottan sérült óvodáskorú és autista gyermekek között szereztem. Jelenleg gyógypedagógia szakon tanulok a Szegedi Egyetemen.

Munkámban a vidámságra, kreativitásra, jó hangulatra törekszem. Fontos számomra, hogy a gyerekek élvezzék, játéknak tekintsék a fejlesztéseket.
 

Fabók Gabriella

kerámiaművész, pszichológiai asszisztens

Iparművészként volt alkalmam megtapasztalni a művészet adta rengeteg lehetőséget és szépséget. Éppen ezért a művészetterápia hatja át és határozza meg a gyermekekkel való foglalkozásaimat. A kreativitást, a színek világát, a különböző kézműves anyagok használatát eszközként használom arra, hogy a gyerekek fejlődését továbbsegítsem.

A rajzelemzés és a színterápia szintén segítenek abban, hogy a gyermekekben rejlő gátakat és blokkokat fel tudjam oldani, mindezt úgy, hogy közben jól érezzük magunkat.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola hallgatójaként még jobban elmélyülhetek a gyermekek varázslatos, őszinte, tiszta világában.
 

Gulyás Klára

logopédus (Nyúlcipő I. - 18. kerület)

  • Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Oligofrénpedagógia- logopédia szakos tanár
  • Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem,
    Közoktatási vezető, szakvizsga
További tanfolyamok, képzések: Beszédpercepciós diagnosztika és terápia | Afáziás munkacsoportok szakmai támogatása | Afáziás betegek rehabilitációja | Együttnevelés elmélete és gyakorlata | Okoskocka eszközcsalád fejlesztőpedagógiai alkalmazása | Habilitációs/Rehabilitációs tevékenység alkalmazása az SNI tanuló integrált oktatásában.

Külső munkatársként tartok logopédiai foglalkozásokat a Nyúlcipőben. Szakmai tapasztalatom széleskörű, 33 éve dolgozom logopédusként. Megkésett beszédfejlődésű és artikulációs zavarral küzdő gyermekek terápiájával foglalkozom a leggyakrabban. A beszédzavarokon túl beszédészlelés, beszédmegértés fejlesztését, és diszlexia reedukációs terápiát is tanítok.