Szakembereink

Belina Katalin

konduktor-tanító, rehabilitációs szakember, az alapítvány vezetője

  • Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (2000)
  • Alapozó Terápia továbbképző tanfolyam (2007)
  • TSMT (2008, 2016)
  • Európa Akadémia, kineziológia (2010)
  • Debreceni Egyetem, Orvos és Egészségtudományi Centrum (2012)
  • DSZIT (Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia) (2015)
Az alapítványt 2007-ben hoztam létre abból a célból, hogy Dél-Pesten is legyen egy fejlesztő központ. Hiszen mindaddig bármiféle mozgásfejlesztésért Budára a Pető Intézetbe vagy más korai fejlesztő központba kellett innen a környékről vinni a gyerekeket.

Szakmai tapasztalatom széleskörű, 1996 óta foglalkozom mozgássérült, tanulásban akadályozott, autista, megkésett beszéd- és mozgásfejlődésű gyerekekkel. Tapasztalataimat Magyarországon és külföldön szereztem.

Magyarországon a Pető Intézetben, valamint normál és speciális általános iskolákban, és egy autista gyerekeket fejlesztő alapítványnál dolgoztam konduktorként, mozgásterapeutaként.

Külföldön Európa-szerte konduktív pedagógiai foglalkozásokat tartottam, és a szülőket tanítottam arra, hogy hogyan tudnak a gyerekeikkel a leghatékonyabban foglalkozni. Mexikóban egy rehabilitációs központ konduktív pedagógiai részlegének vezetőjeként az ott folyó szakmai munkáért voltam felelős. Kanadában, Edmontonban a konduktív pedagógia bemutatása, meghonosítása volt a feladatom.

Jelenleg is egy nemzetközi csoport (No Ordinary Journey Foundation) tagja vagyok, amelyben konduktorként és rehabilitációs szakemberként veszek részt. A karitatív egyesület célja a világ elmaradt térségeiben élő halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek segítése, szüleik és szakembereik képzése és támogatása.

Nagy Krisztina

gyógytornász

  • Debreceni Egyetem, Gyógytornász szak
A Debreceni Egyetem gyógytornász szakán szereztem diplomámat. Azért választottam ezt a szakot, mivel mindig is arra vágytam, hogy hivatásommal segíteni tudjak embereken. Illetve a sport már kiskorom óta fontos szerepet tölt be az életemben, így fontosnak tartom a mozgás szeretetének átadását is.

Az egyetem előtt is világossá vált számomra, hogy gyermekekkel szeretnék foglalkozni, sokat segítettem nyári táborokban, és a gyakorlataim során is nagyon élveztem, és egyben kihívásnak tartottam a gyógytornász gyakorlatok átvitelét játékos, és gyermekek számára is élvezhető formában.

Gyakorlataimat debreceni és budapesti kórházakban töltöttem, ahol különböző klinikumokból szerezhettem tapasztalatot. Csecsemő és gyermekgyógyászati ismereteimet a Heim Pál Országos Gyermekgyógyászati Intézetben, az Immanuel Otthonban és az Ibolya úti Gyermek Rehabilitációs Központban szereztem. Nagyon fontosnak tartom az empátiát, és mind a gyermekek, mind a szülők segítését. Szerencsésnek érzem magam, hogy tudásomat a Nyúlcipőben kamatoztathatom, mert miközben segíthetek, rengeteg szeretetet, sikerélményt és feltöltődést adnak a gyerekek.

 

Wisniewski Fanni

gyógytornász

  • Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Kar, gyógytornász szak
A Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán végeztem gyógytornász szakon. A mozgás kiskorom óta meghatározó szerepet töltött be az életemben, illetve az emberi test iránti érdeklődésem motiválta leginkább a pályaválasztásomat. Emellett a gyermekek iránt érzett szeretetem miatt mindig is úgy gondoltam, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni. Mindezt megerősítették bennem az egyetemen végzett szakmai gyakorlataimon szerzett tapasztalatok. Valamint az, hogy minden nyáron önkénteskedtem gyermekeknek rendezett táborokban és foglalkozásokon.

Fontosnak tartom, hogy a Nyúlcipőben tartott órákon a gyerekek élményekkel gazdagodjanak, és örömmel vegyenek részt a játékos fejlesztéseken. Ennek érdekében kreatív feladatokkal és mondókákkal teszem színesebbé számukra a foglalkozásokat.

 

Gulyás Klára

logopédus (Nyúlcipő I. - 18. kerület)

  • Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola, Oligofrénpedagógia- logopédia szakos tanár
  • Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem,
    Közoktatási vezető, szakvizsga
További tanfolyamok, képzések: Beszédpercepciós diagnosztika és terápia | Afáziás munkacsoportok szakmai támogatása | Afáziás betegek rehabilitációja | Együttnevelés elmélete és gyakorlata | Okoskocka eszközcsalád fejlesztőpedagógiai alkalmazása | Habilitációs/Rehabilitációs tevékenység alkalmazása az SNI tanuló integrált oktatásában.

Külső munkatársként tartok logopédiai foglalkozásokat a Nyúlcipőben. Szakmai tapasztalatom széleskörű, 33 éve dolgozom logopédusként. Megkésett beszédfejlődésű és artikulációs zavarral küzdő gyermekek terápiájával foglalkozom a leggyakrabban. A beszédzavarokon túl beszédészlelés, beszédmegértés fejlesztését, és diszlexia reedukációs terápiát is tanítok.