Szakembereink

Belina Katalin

konduktor-tanító, rehabilitációs szakember, az alapítvány vezetője

  • Mozgássérültek Pető András Nevelőképző és Nevelőintézete (2000)
  • Alapozó Terápia továbbképző tanfolyam (2007)
  • TSMT (2008, 2016)
  • Európa Akadémia, kineziológia (2010)
  • Debreceni Egyetem, Orvos és Egészségtudományi Centrum (2012)
  • DSZIT (Dinamikus Szenzoros Integrációs Terápia) (2015)
Az alapítványt 2007-ben hoztam létre abból a célból, hogy Dél-Pesten is legyen egy fejlesztő központ. Hiszen mindaddig bármiféle mozgásfejlesztésért Budára a Pető Intézetbe vagy más korai fejlesztő központba kellett innen a környékről vinni a gyerekeket.

Szakmai tapasztalatom széleskörű, 1996 óta foglalkozom mozgássérült, tanulásban akadályozott, autista, megkésett beszéd- és mozgásfejlődésű gyerekekkel. Tapasztalataimat Magyarországon és külföldön szereztem.

Magyarországon a Pető Intézetben, valamint normál és speciális általános iskolákban, és egy autista gyerekeket fejlesztő alapítványnál dolgoztam konduktorként, mozgásterapeutaként.

Külföldön Európa-szerte konduktív pedagógiai foglalkozásokat tartottam, és a szülőket tanítottam arra, hogy hogyan tudnak a gyerekeikkel a leghatékonyabban foglalkozni. Mexikóban egy rehabilitációs központ konduktív pedagógiai részlegének vezetőjeként az ott folyó szakmai munkáért voltam felelős. Kanadában, Edmontonban a konduktív pedagógia bemutatása, meghonosítása volt a feladatom.

Jelenleg is egy nemzetközi csoport (No Ordinary Journey Foundation) tagja vagyok, amelyben konduktorként és rehabilitációs szakemberként veszek részt. A karitatív egyesület célja a világ elmaradt térségeiben élő halmozottan hátrányos helyzetű gyerekek segítése, szüleik és szakembereik képzése és támogatása.

Kis-Simon Virág

szomatopedagógus

  • Eötvös Loránd Tudományegyetem Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karán végeztem értelmileg akadályozottak és szomatopedagógiai szakirányon.

Már gyerekként is szívesen foglalkoztam a nálam kisebbekkel, és amikor a gimnáziumi éveim alatt közelebbi kapcsolatba kerültem különböző nehézségekkel küzdő gyermekekkel, akkor döntöttem el, hogy a későbbiekben is velük szeretnék foglalkozni, segíteni őket a fejlődésükben.

Az egyetem alatt a mozgásfejlesztés került legközelebb hozzám, de természetesen ehhez elválaszthatatlanul kapcsolódik az idegrendszeri éréssel együtt az értelmi fejlődés is, ezért is tartom nagyon hasznosnak, hogy kétszakos gyógypedagógusként tervezetten is tudok hatni egyszerre e két területre.

Foglalkozásaim során a gyermekek meglévő képességeire alapozva igyekszem elősegíteni a fejlődésüket. A szakmai tudásomat játékossággal, jókedvvel kiegészítve teszem élvezetessé.

Kaposvári Dóra

Már iskolás koromban tudtam, hogy mindenképp segítő szakmában szeretnék elhelyezkedni - így lettem végül gyógypedagógus. Szakirányaim az autizmus spektrumzavar pedagógiája és a szomatopedagógia. Tanulmányaim során a mozgásfejlesztés közel került a szívemhez, gyakorlataim alatt pedig rájöttem, hogy gyerekekkel szeretnék foglalkozni.


Foglalkozásaim vezetésekor fontosnak tartom a következetességet és határozottságot, hogy a gyermekek fizikailag és érzelmileg is biztonságos keretek közt szerezhessenek mozgásos tapasztalatokat. Célom egy vidám, motiváló környezet megteremtése sok mondókával, énekléssel, hogy a gyermekek számukra is élvezetes módon fejlődhessenek.